مصاحبه آرشیو خبر ها
تب تند یك لباس غرورآمیز!

تب تند یك لباس غرورآمیز!

آرون رمزی هافبك ولزی یوونتوس پس از دیدار مقابل تری‌استینا در گفتگو با خبرنگاران با ابراز خوشحالی از حضور در یوونتوس و رقابت‌های سری A، از سازگاری بازیكنان یووه با تاكتیك‌های موردنظر مائوریتسیو ساری خبر داد.

 

از اینكه توانستم در این دیدار حضور پیدا كنم احساس بسیار خوبی دارم. از نظر جسمی كاملاً خوب هستم و خوشحالم كه روند بهبودی‌ام با موفقیت پشت سر گذاشته شد. امیدوارم با رسیدن به آمادگی بیشتر بتوانم در حد توانم به تیم كمك كنم.
از اینكه به لیگ ایتالیا پیوسته‌ام واقعاً هیجان‌زده و خوشحال هستم. مشتاقانه منتظر روز شنبه و آغاز رقابت‌های سری A هستم. پوشیدن لباس معروف سیاه و سفید یوونتوس برایم غرورآمیز است. خوشحالم امشب (دیدار مقابل تری‌استینا) چند دقیقه‌ای توانستم برای بیانكونری بازی كنم. برای رسیدن به جایگاهی مناسب در تیم تلاش فراوانی كردم و امیدوارم كه بتوانم برای یووه مفید باشم.
پیش‌فصل بسیار خوبی داشتیم. ساری در طول تمرینات پیش‌فصل ایده‌های خوش را به بازیكنان انتقال داد و بازیكنان در تمرینات ساری روی تاكتیك‌هایی خاص كار كرده‌اند و در دیدارهای پیش‌فصل نیز سعی كردند آنها را در شرایط بازی نیز اجرا كنند. فكر می‌كنم بازیكنان رفته‌رفته با ایده‌های تاكتیكی ساری سازگار شده‌اند و با اطمینان بیشتری در قالب سیستم او در زمین حركت می‌كنند. تیم در شرایط خوبی است و امیدوارم در كنار هم بتوانیم فصل موفقی را پشت سر بگذرانیم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: